Radiofrekwencja

Nieablacyjna technika odmładzania. Zabieg wykonywany jest przy użyciu głowicy emitującej fale elektromagnetyczne o długości fal radiowych (radiofrequency-RF), których energia zamieniana jest na ciepło.

Dwuetapowy mechanizm działania:

• natychmiastowy – „ożywienie” skóry poprzez poprawę mikrokrążenia, napięcie skóry wskutek skracania się nadmiernie rozciągniętych zużytych włókien kolagenu
  • długotrwały – stymulowanie działania fibroblastów, produkcja nowego kolagenu przez wiele miesięcy, poprawa elastyczności skóry

Zabiegi są wykonywane o każdej porze roku i bez względu na fototyp skóry.

Obszary poddawane zabiegom: twarz, podbródek, szyja, dekolt, dłonie, ramiona, uda, brzuch, pośladki.

Korzyści z zabiegu radiofrekwencji:

• poprawa kondycji wiotkiej skóry
  • wspomagająco w leczeniu rozstępów i spalaniu tkanki tłuszczowej
  • wspomagająco w leczenie blizn potrądzikowych
  • spłycenie zmarszczek
  • poprawa owalu twarzy
  • uniesienie opadających powiek

Przeciwskazania do zabiegu radiofrekwencji:

• Ciąża i okres karmienia piersią
  • Choroba nowotworowa
  • Choroby skóry (wirusowe, bakteryjne, grzybicze)
  • Wszczepiony rozrusznik serca i wszelkie metalowe implanty w ciele w okolicy zabiegowej
  • Zaburzenia czucia oraz zaburzenia krążenia obwodowego.